Concurs de idei pentru studenti
Ce este acest concurs de idei pentru studenti, cine poate participa, ce trebuie sa faca si care sunt premiile?
3000 de euro este valoarea totala premiilor, dupa cum puteti citi si in afis. Dar, in afara de bani, cu siguranta castigati experienta. Si aveti ocazia sa lucrati cu oameni de top dintr-o companie care este lider mondial in domeniul ei.
Perioada de desfasurare este 27 octombrie- 12 decembrie. Am onoarea sa fac parte din juriu. Dupa cum stiti, am facut mai multe vizite (inclusiv cu cine a dorit sa se inscrie, atat la ferme cat si la fabrica. Am 101% incredere in aceste produse, pentru ca “am fost acolo”. Spre deosebire de unii sau altii care doar comenteaza, dar cand sunt invitati in vizita dau inapoi. Putem face astfel de vizite si pe viitor.
Cine poate participa la acest concurs pentru studenti?
”Prin această inițiativă ne propunem să oferim studenților posibilitatea de a acumula experiență practică, în completarea orelor de studiu din facultate. Căutăm idei îndrăznețe, gândire strategică, atenție la detalii și multă creativitate. Pe durata de desfășurare a concursului, atât noi, din partea Danone, cât și ceilalți membri ai juriului, vom fi alături de studenți – vom crea un grup online de interacțiune, doar cu echipele înscrise, unde vor primi clarificări, îndrumări, sfaturi și surse de inspirație. Vom avea o întâlnire de debrief cu membrii juriului și, pentru cei interesați, vom organiza o vizită la fabrica Danone din București.” declară Cristina Popescu, Director de Comunicare Danone.
Ce trebuie sa faceti?
Pentru a participa la acest concurs de idei pentru studenti, studenții trebuie să se grupeze în echipe și să rezolve unul dintre cele două briefuri:
Brief 1
Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta”.
Context: proiectul ”O șansă pentru familia ta”, lansat în 2012, se adresează comunităților de gospodari din zonele cu potențial redus de dezvoltare, cu scopul de a le oferi șansa unui trai mai bun prin dezvoltarea sustenabilă a unui mic business de producție de lapte. Acest proiect a dovedit că şi comunităţile mici, dacă sunt susținute și ajutate, pot produce lapte de calitate superioară și pot dezvolta un model eficient de business local, ca sursă familială de venituri. Mai multe despre proiect aici.
Obiectiv brief: Promovarea proiectului ca un model de dezvoltare sustenabilă pentru alte comunități rurale cu potențial de dezvoltare redus. Scopul este acela de a susține eventuala replicare a acestuia, spre beneficiul comunităților respective.
Brief 2
Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație.
Context: consumul de iaurt în România este scăzut, de doar 5 kg/ an/ cap de locuitor, comparativ cu alte țări din spațiul european (Franța – 19 kg/ an/ cap de locuitor, Bulgaria – 17 kg/ an/ cap de locuitor sau Portugalia – 20 kg/ an/ cap de locuitor). Iaurtul se numără printre cele mai sănătoase alimente, situându-se pe locul doi în ierarhia alimentelor dense în nutrienţi raportat la numărul de calorii, după fructe şi legume. Mai multe despre beneficiile iaurtului, aici.
Obiectiv brief: Creșterea nivelului de cunoaștere a rolului și beneficiilor iaurtului în alimentația zilnică.
Cum se desemneaza castigatorii?
Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de un juriu format din: Lucian Mîndruță (jurnalist, lector universitar, prezentator radio și TV). Cristian Mărgărit (antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro). Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) și Antonio Momoc (specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București). Ei vor evalua etapele esențiale ale unei campanii: cercetarea, planificarea, implementarea, evaluarea, dar și nivelul de creativitate și forma de prezentare.
Care sunt etapele concursului?
Acest Concurs de idei pentru studenti se desfășoară în perioada 27 octombrie – 12 decembrie și va avea următoarele etape:
27 octombrie – 15 noiembrie 2016: Înscriere echipă la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro (cu nume echipă și scurtă despriere, nume complete, link profil de Facebook). Alegerea unuia din cele 2 briefuri de campanie pentru care doresc să prezinte o propunere.
17 noiembrie – Întâlnire de debrief cu membrii comisiei de jurizare.
14 – 28 noiembrie: Trimiterea propunerilor de campanie la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro (format la alegerea echipei).
28 noiembrie – 5 decembrie: Prima etapă de jurizare.
5 decembrie: Anunțare finaliști – cele 5 echipe care au obținut cel mai mare punctaj în urma etapei preliminare de jurizare.
12 decembrie: Susținerea prezentărilor în fața comisiei de jurizare.
14 decembrie: Anunțarea câștigătorilor.
De unde afli informatii suplimentare?
Regulamentul concursului, precum și briefurile complete și criteriile specifice de evaluare sunt disponibile pe website-ul danone.ro.
Comentarii
Concurs de idei pentru studenti — Niciun comentariu
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>