Freshful by eMAG, 175 de zile de creștere
Freshful by eMAG
Sunt alături de Freshful aproape de la început și îmi era clar că e un model de business foarte bun: hypermarket online cu stoc în timp real (livrare în București și împrejurimi). Stocul în timp real (depozit propriu) este un avantaj foarte mare: ce ai comandat, primești. Fără telefoane de la “pick”-eri de tipul “nu avem aia, nu avem ailaltă”.
Mai tot timpul sunt oferte (chiar și acum, primești reducere la 4 comenzi) și concursuri, verificați pe site sau în aplicație, profitați de ocazie.
O echipă tânără, dinamică și cu viziune a făcut posibilă dezvoltarea rapidă a acestui serviciu, pe care îl folosesc și personal. Evident, ca orice companie care se respectă, sunt implicați și în acțiuni de caritate (inclusiv prin Banca de Alimente), ecologie/reciclare, reducerea risipei alimentare. Mi-a făcut plăcere să îi cunosc și să înțeleg mai bine mecanismele din spatele interfeței: click, click, click și îmi vin acasă produsele preferate.
S-a făcut un bilanț într-un eveniment informal, la Voila: Bistrot, unde chef Radu Dumitrescu ne-a delectat cu câteva rețete preparate cu ingrediente de la Freshful (au cam tot ce vă doriți, inclusiv de la mici producători locali).
Interesant:
- Peste 30.000 de clienți unici la aproape șase luni de la lansare
- 94% dintre clienții Freshful recomandă serviciul mai departe
- Peste 50% dintre produsele cele mai comandate de clienții Freshful fac parte din categoria celor proaspete și ultraproaspete